Lastminutegoeroe.nl

Na verschillende marktpartijen voor offerte te hebben uitgenodigd , koos de internationaal bekende reisorganisatie Thomas Cook webtechnologiebedrijf Swigle als bouwer van een nieuwe online hulptool voor de selectie van last minute vakantiebestemmingen van de eigen touroperator Neckermann.

Via www.lastminutegoeroe.nl probeert Neckermann de nog twijfelende vakantieconsument door beantwoording van een aantal vragen de best bij zijn wensen passende last minute vakantiebestemming aan te bieden.

De tool is door Swigle ontwikkeld als een responsive website, zodat deze zich automatisch aanpast aan het device van de bezoeker: pc, smartphone of tablet. De eerst bekende gebruikscijfers lijken de keuze voor het responsive design volledig te onderschrijven: 30% van de bezoekers raadpleegde de last minute goeroe via een smartphone of tablet.

De nieuwe online service wordt door Neckermann intensief gepromoot via televisie, print en online marketing. Omdat met name door de inzet van televisiespots een onregelmatig verkeerspatroon wordt verwacht met mogelijk grote verkeerspieken, is er bewust voor gekozen om de site via cloud computing technieken aan te bieden. Daardoor kan Swigle als verantwoordelijke hosting partij en beheerder de beschikbare server capaciteit desgewenst per uur aanpassen aan de verwachte behoefte.

Pro-actief, gestructureerd en kritisch meedenkend

Wat een plezier om met Swigle samen te werken! Ze denken pro-actief en kritisch mee, werken heel gestructureerd en zijn super snel met het vinden van oplossingen. En daarbij zijn het ook nog eens hele fijne mensen met wie het makkelijk schakelen is. Het resultaat is dan ook om trots op te zijn.

Annemiek Jonker, marketing Neckermann

« Terug naar ons werk Bekijk Lastminutegoeroe »